Masz pytania? Dzwoń!+48 22 699 08 04

Simair - Flight Simulation Center

Kontakt

Lokalizacja
ul. Taśmowa 8 / lok. U3 02-677 Warszawa
Telefon
+48 22 699 08 04

Regulamin

Regulamin świadczenia usług i sprzedaży Simair Sp. z o.o.

Regulamin obowiązuje od 01.01.2025
Ostatnia aktualizacja 23.03.2025



§1 – DEFINICJE

  1. „Usługodawca” – Simair Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Taśmowej 8 / lok. U3, kod pocztowy: 02-677 Warszawa, NIP: 521-395-98-58.
  2. „Nabywca” – Osoba fizyczna lub instytucja dokonująca zakupu/rezerwacji Usług osobiście lub przy pomocy Systemu.
  3. „Użytkownik” – Osoba, która fizycznie korzysta z Usługi na podstawie rezerwacji, Vouchera/Karnetu lub indywidualnych ustaleń z Usługodawcą.
  4. „System” –  Wszystkie systemy prowadzone przez Usługodawcę umożliwiające sprzedaż usług i towarów a także dokonywanie samodzielnych rezerwacji.
  5. „Usługa” –  Usługodawca standardowo prowadzi działalność w szczególności polegającej na:
    1. Sprzedaży voucherów prezentowych na symulatory lotu.
    2. Realizacji sesji symulatorowych.
    3. Realizacji lotów demonstracyjnych.
    4. Prowadzenie szkoleń i warsztatów lotniczych.
    5. Świadczenie innych usług z oferty Usługodawcy, zarówno poprzez Stronę, jak i w lokalu Usługodawcy.
    6. Innych usług świadczonych na indywidualne życzenia Nabywcy
  1. „Towar” – Produkt sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego Usługodawcy
  2. „Lokal” – miejsce świadczenia usług zgodne z siedzibą Usługodawcy, w którym realizowane są Usługi.
  3. „Combat” – Mobilne urządzenie do prowadzenia sesji symulatorowej, które może być również uruchomione poza Lokalem Usługodawcy.
  4. „Symulator” – Urządzenie do prowadzenia sesji symulatorowej włącznie z odwzorowanym pokładem Boeinga 737 w tym Combat.
  5. „Voucher/Karnet” – Dokument z odroczonym terminem realizacji na realizację określonej Usługi.
  6. „Sesja” – realizacja Usługi w konkretnym, ustalonym podczas rezerwacji czasie i zakresie.
  7. „Pośrednik” – firmy zajmujące się pośrednictwem w sprzedaży usług takie jak np.: „Groupon”, „Prezent Marzeń” i wiele innych o podobnych mechanizmach sprzedaży.
  8. „Personel” – każdy pracownik Usługodawcy
  9. „Instruktor” – pracownik Usługodawcy upoważniony do prowadzenia Sesji i realizacji Usług na Symulatorach
  10. „Regulamin” – Niniejszy Regulamin

§2 – POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa standardowe zasady obowiązujące pomiędzy Nabywcą, Użytkownikiem a Sprzedawcą w zakresie oferowanych Usług.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z Usług Usługodawcy.
  3. Usługi realizowane przy użyciu Symulatora świadczone są w Lokalu.
  4. Usługi realizowane przy użyciu Combata mogą być świadczone zarówno w Lokalu jak i, na mocy odrębnego porozumienia, w miejscu wskazanym przez Użytkownika
  5. Zakupy realizowane osobiście, przez Pośrednika lub za pomocą Systemu oznaczają akceptację niniejszego Regulaminu.

§3 – SPRZEDAŻ

  1. Zakupu Sesji lub Vouchera/Karnetu na Symulator, Nabywca może dokonać osobiście w Lokalu, poprzez System lub przez Pośrednika.
  2. Zakupiony Voucher/Karnet Nabywca może samodzielnie zarezerwować termin Sesji, poprzez System, drogą mailową, telefonicznie lub osobiście.
  3. Nabywca może przekazać zakupiony Voucher/Karnet osobie trzeciej.
  4. Nabywca jeżeli dokonuje rezerwacji Sesji, która będzie realizowana przez osobę trzecią, powinien podać dane Użytkownika, co ułatwi późniejszą weryfikację w momencie realizacji.
  5. Zakupy dokonane przez Pośrednika podlegają indywidualnym regulacjom zgodnie z regulaminem Pośrednika i do momentu dokonania rezerwacji Sesji z wykorzystaniem kuponu Pośrednika, Usługodawca nie jest stroną dla Nabywcy.
  6. Zakupy Usług innych niż standardowe realizowane są na podstawie indywidualnych ofert poza Systemem.
  7. Okres ważności Vouchera/Karnetu to 1 rok od momentu zakupu. W tym czasie należy dokonać rezerwacji na konkretny termin Sesji. W przypadku braku rezerwacji przed upływem 1 roku, Voucher/Karnet uznaje się za zrealizowany.
  8. Nabycie Vouchera/Karnetu jak i rezerwacja Sesji potwierdzane są droga mailową. Przy określonych usługach Nabywca otrzymuje Voucher w postaci elektronicznej lub papierowej jeśli wybierze taką opcję.
  9. Voucher/Karnet nie może być wymieniony na gotówkę.
  10. Wszystkie ceny widoczne w Systemie są kwotami brutto PLN (w tym VAT).
  11. W przypadku Usług ustalanych indywidualnie Usługodawca w porozumieniu z Nabywcą wstępnie dokonuje rezerwacji terminu realizacji Usługi. Aby potwierdzić rezerwację wymagana jest wpłata bezzwrotnego zadatku w wysokości 15% świadczonej Usługi. Pozostałą kwotę należy uregulować przed rozpoczęciem Usługi przelewem lub na miejscu. Wpłaty zadatku należy dokonać najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem realizacji. W przeciwnym wypadku Usługodawca ma prawo udostępnić wybrany termin innym Użytkownikom bez obowiązku informowania o tym Nabywcy.

§4 – REALIZACJA USŁUG

  1. W celu dokonania rezerwacji wymagane jest podanie danych Użytkownika (Imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu). Podanie tych danych jest niezbędne w celu ułatwienia Usługodawcy kontaktu z Użytkownikiem w sprawach związanych z realizacją Usługi.
  2. Rezerwacja uznana jest za potwierdzoną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
    1. Termin Sesji lub Usługi ustalonej indywidualnie wybrany będzie spośród terminów dostępnych w momencie dokonywania rezerwacji,
    2. Po potwierdzeniu dokonania płatności
    3. Użytkownik otrzyma mailowe potwierdzenie rezerwacji
  3. Terminy Usług innych niż standardowe ustalane są indywidualnie zgodnie z §3 pkt 11.
  4. Podczas przebywania w Lokalu Usługodawcy należy bezwzględnie stosować się do poleceń Personelu
  5. Szczegółowe zasady świadczenia Usług:
    1. Przebywanie w Symulatorze, jest dozwolone tylko i wyłącznie za zgodą Personelu.
    2. Użytkowanie Symulatora jest dozwolone tylko i wyłącznie pod nadzorem Instruktora.
    3. W razie uszkodzeń spowodowanych przez niewłaściwe użytkowanie Symulatora, jak również mienia Usługodawcy znajdującego się w Lokalu, sprawca szkody ponosi pełną odpowiedzialność finansową zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego i zobowiązany jest do naprawienia wyrządzonych szkód.
    4. W Symulatorze zabrania się picia, oraz spożywania produktów spożywczych za wyjątkiem pokładu lub miejsc do tego wyznaczonych w przypadku gdy Usługa przewiduje taką możliwość.
    5. Użytkowanie Symulatora może w szczególnych przypadkach spowodować zawroty głowy lub nudności wynikające z niestandardowych bodźców działających na ludzki organizm.
    6. Osoby cierpiące na: epilepsję, klaustrofobię, zawroty głowy, cierpiące na zaburzenia psychiczne, kobiety w ciąży oraz osoby posiadające rozrusznik serca, nie mogą korzystać z Symulatora, chyba że przedstawią zaświadczenie lekarskie, w którym lekarz wyraża zgodę na taką Sesję. W przypadku zatajenia choroby lub dolegliwości mogącej spowodować następstwa zdrowotne Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za skutki, jakie może wywołać używanie Symulatora.
    7. Na terenie Lokalu i bezpośrednio przed nim obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu, używania waporyzatorów, e-papierosów oraz innych używek.
    8. Personel, ma prawo odmówić realizacji Usługi Użytkownikowi jeżeli ten jest w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających.
    9. Jeżeli Użytkownik w trakcie Sesji spożywa alkohol, zażywa środki odurzające, zachowuje się w sposób rażąco sprzeczny z dobrymi obyczajami, jest obraźliwy w stosunku do Personelu lub innych Użytkowników przebywających na terenie Lokalu, zagraża osobom trzecim lub w inny sposób narusza niniejszy Regulamin, Personel ma prawo do zakończenia Sesji, bez zwrotu opłaty pobranej za Usługę. Dodatkowo w wymienionych sytuacjach Usługodawca zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb. Ewentualne koszty wynikające z interwencji służb pokrywa Użytkownik.
    10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste ani inne rzeczy pozostawione w Lokalu.
    11. W przypadku awarii Symulatora przed rozpoczęciem Sesji Usługodawca może zaproponować Użytkownikowi Sesję na innym równorzędnym Symulatorze. W przypadku odmowy, obie strony ustalają nowy termin Sesji. Decyzja powinna zostać podjęta za zgodą obu stron.
    12. Przełożenie terminu umówionej Sesji, jest możliwe bezpłatnie do 72h przed jej rozpoczęciem.
    13. W przypadku zmiany terminu sesji gdy do umówionej Sesji pozostało mniej niż 72h, Usługodawca ma prawo naliczyć opłatę w wysokości 99 zł w ramach poniesionych kosztów związanych z przygotowaniem Sesji.
    14. Brak obecności na zarezerwowanej Sesji bez wcześniejszego powiadomienia traktowany jest jako zrealizowana Usługa.
    15. W trakcie realizacji Usługi, Użytkownik ma prawo rejestrować wydarzenie przy pomocy powszechnie używanych urządzeń (telefon, aparat, kamerka sportowa itp.). Ma prawo nieograniczonego dysponowania wykonanymi zdjęciami na użytek własny oraz ich niekomercyjnego rozpowszechniania np. w mediach społecznościowych. Materiały zawierające filmy, bez lub z dźwiękiem mogą być wykorzystywane jedynie na użytek własny. Każdorazowa chęć wykorzystania ich publicznie wymaga zgody Usługodawcy.

§5 – ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, wg artykuły 27 ust. 1 konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Vouchera/Kuponu lub Usługi zakupionego w Serwisie Internetowym w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów.
  2. Termin 14 dni rozpoczyna się w dniu dokonania zakupu.
  3. Chęć odstąpienia od umowy sprzedaży należy wysłać pocztą elektroniczną na adres: hello@simair.pl. W treści maila należy podać Imię i Nazwisko, numer konta oraz numer Vouchera/Kuponu.
  4. Jeśli część Usługi (np. Sesja z Karnetu) została już zrealizowana w przeciągu 14 dni od zakupu, Użytkownikowi przysługuje jedynie zwrot pozostałej części. W przypadku, gdy Usługodawca poniósł koszty dodatkowe związane z realizacją Usługi lub jej przygotowania, kwota zwrotu może zostać pomniejszona o udokumentowaną przez Usługodawcę wartość.
  5. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację w przypadku:
    1. Niewykonania usługi.
    2. Nienależytego wykonania usługi, zarówno w przypadku zakupu online, jak i stacjonarnego.
  6. Reklamacja powinna zawierać:
    1. Dane Użytkownika.
    2. Opis nieprawidłowości.
    3. Oczekiwania Użytkownika.
  1. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania.

§5 – OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Simair Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Taśmowej 8 / lok. U3, kod pocztowy: 02-677 Warszawa, NIP: 521-395-98-58.
  2. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w celu świadczenia usług i sprzedaży towarów.
  3. Dane osobowe są przechowywane z uwzględnieniem przepisów wymagających przechowywanie dokumentacji podatkowej i rachunkowej przez co najmniej 5 lat. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, są one przechowywane przez okres, na jaki zgoda została udzielona lub do jej wycofania.
  4. Każdy ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, w szczególności:
    1. prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
    2. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
    3. prawo przenoszenia danych w zakresie uregulowanym przez Rozporządzenie.
  5. Podanie danych osobowych jest niezbędne przy sprzedaży i realizacji Usług. Usługodawca przetwarza dane osobowe jedynie w celu zawarcia i realizacji Usług.
    1. Nabywca/Użytkownik podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi i są aktualne
    2. W przypadku wskazania przez Nabywcę osoby trzeciej jako Użytkownika, Nabywca oświadcza, że posiada zgodę tej osoby na udostępnienie Usługodawcy jej danych osobowych w celu realizacji Usługi.
  1. Usługodawca ma prawo wykorzystać materiały, rejestrowane podczas realizacji Usługi (zdjęcia, filmy), w celach marketingowych. Użytkownik akceptując niniejszy Regulamin, wyraża na to zgodę.

§6 – INFORMACJE KOŃCOWE

  1. Wszelkie spory podlegają prawu polskiemu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie, zamieszczając datę ostatniej modyfikacji.
  3. Niniejszy Regulamin jest dostępny w Lokalu oraz na stronie internetowej w zakładce „O nas”.